TRÄNING, SKOJAR DU MED MIG?

Jag har inte haft en lugn stund fören nu på hela dagen! Direkt efter skolan så gick jag Malin och Maja nämligen över till Milla och gjorde upp ett träningsschema som vi ska försöka hålla oss till. Vi tänker styrketräna tisdagar och torsdagar och på onsdagen kör vi kondition. Men idag så startade vi med styrketräning, körde mage, rumpa och rygg. Jag är såå väldigt lättroad så jag skrattade åt allt vi gjorde och inte gjorde. Jag är sämst på att få ihop rörelser så jag ser bara dum ut och skrattar ännu mer då, och framförallt så är jag så himla svag och jag skrattade ännu mer då när jag pushade eller bara gav upp. Så ja, roligt hade vi ju. Juste ja, glömde nämna att vi faktiskt körde på i 2 timmar, heelt sjukt ju.
 
Och nu på kvällen har vi varit bänkade framför TV:n, det har varit Idol och paradise hotel som gällt. Mellan Idol och PH så drog vi en sväng till ICA också, fick med mig en efterlängtad isglass och vitamin well. Första gången jag testade drycken, ganska god faktiskt.
 

Kommentarer
Postat av: GABBY

haha! Grymt att ha börjat iallafall!

Svar: Ja verkligen! :D
Momlin Engqvist

2014-08-28 @ 13:33:26
URL: http://gabby.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback