MIN JULAFTON

Såå igår var det julafton (stupid me måste påminna er för antar att ni inte har koll) och jag hade det ganska så jättenice. Gick till kyrkan med familjen på morgonen, fikade och åt massor, kollade på kalle anka (jag lyckades somna, såå trött haha) och öppnade vi paket! Fick massvis av asbriaga saker som jag visar i ett senare inlägg. Efter det var vi alla supertrötta så de andra gick ut en sväng medans Charlie och jag låg kvar i soffan och glodde på en film. När de andra kom tillbaka spelade vi UNO och julklappspelet med godis, himla roligt när vi upptäckte att ena tärningen bara hade 1, 3 och 4 på sig... Sen flummade vi en hel del, Tina filmade mig massor och la ut på snap, vi gjorde även en video och la ut på hennes instagram, skrattade så mycket att jag nästan kissade i brallan. Hur var eran julafton?
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback