MOMMY I'M HOME

Pappa var superdupersnäll och hämtade mig i Norrköping i förmiddags, slapp ta tåg och buss med alla väskor. Var asnice att få komma hem och träffa alla igen eftersom att det gått flera veckor sen jag åkte hem till päronen senast. Så idag har vi hunnit med att göra julgodis, hjälpte Madicken att rulla chokladbollar i julversion och smaka smeten. Fick en Irish Coffee också, den var god ett tag men sen så ba näää, jag gillar ju inte ens kaffe hallååå. Slog in mina julklappar också och la under granen, sen kollade jag på när syskonen spelade Black Ops. Braig första dag hemma. :)
Checka in pappa i bakgrunden, muppar sig och gör peace-tecknet.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback