REDOVISNING

OMGOMGOMG. Nu ska jag ta bussen med klassen ut till Kolmårdens djurpark där vi ska redovisa våra beteendestudier..... Jag är dönervös, hoppas inga djurpvårdare kommer dit och lyssnar! Men jag är iallafall asnöjd med mitt och Majas arbete om tigrara, så det kommer nog gå bra :) Sen när jag kommer hem igen så ska jag möta upp min Daniel på stan, 3 veckor ifrån honom har varit jobbigt men nu äntligen ska vi träffas igen! Så vet inte hur det blir med uppdateringen.. säger hej hejdå sålänge iallafall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella pavlovic

Hej, var gärna med i dagens blogg. KRAM :)

2014-12-13 @ 15:53:22
URL: http://nouw.com/honeyd

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback