STRESSIGA DAGAR

Hej kåmpizar. Det är en väldigt stressig tid just nu, massor av plugg, andra nöjen ska hinnas med och jag vet inte vad. Men allt ska hinnas med, annars går jorden under. För att dra ett exempel, igår satt jag och Maja och skrev på en rapport ifrån 19.00 till 03.00... fick prioritera bort både middag och sömn för att hinna med den tills idag. Mådde inte allt för bra när jag äntligen däckade i sängen. Så det är mitt liv just nu, stress, massor massor av stress. Har så mycket att jag kan dela med mig, om någon vill ha? Men nu vet ni iallafall varför jag bloggar lite dåligt, har tyvärr inte blivit bortförd av ailiens.
 
Men nu ikväll tar jag en ganska pluggfri kväll(att snacka plugg över fb räknas inte va?), färgar håret, slurprar en mystisk läsk med tuggumi-smak och skypepratar med Daniel.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback