STUDENTEN & FRAMTIDSPLANER I AUSTRALIEN

Igår beställde jag studentmössa. ALLTSÅ FATTAR NI VAD DET BETYDER??!?!?? Jag har bara en jävla termin kvar i skolan, heeelt sjukt fantastiskt samtidigt som det är läskigt. Men nu har jag iallafall en plan, det hade jag inte för en vecka sen. Efter skolan ska jag söka vilket jobb som helst, samla på mig kanske 25 lax och sen ska jag dra till Australien och jobba. MIN STORA DRÖM HALLÅ. Känns bättre nu när jag har ett mål och en plan att jobba mot, innan jag hade planen var jag ganska lost i vad jag skulle göra efter skolan.
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Åh så fiiin:]

Svar: Tack fina du! :)
Momlin Engqvist

2014-12-09 @ 17:48:45
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: sandra

Åh vad kul, har en kompis som drog i somrast till Australien och ska vara där mist ett år och jobba ! :D

Svar: Så himla kul! Precis vad jag tänker göra :D
Momlin Engqvist

2014-12-09 @ 21:20:56
URL: http://busengmans.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Stalkar din blogg, Hehe. Men iallafall har velat flytta till Australien länge nu och bara undrar Vad du ska jobba med??? (: och vart du ska bo och om man måste ha nåt slag av green card???

Svar: Jag vill ju helst jobba med djur, men annars tar jag bara vilket jobb som helst, det är hur enkelt som helst att få jobb där liksom. Boende har jag inte tänkt på ännu, det ska jag prata med GoXplore om när Australien resan närmar sig mer :)
Momlin Engqvist

2015-01-04 @ 07:51:39
URL: http://pinkpastelgoth.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback