DRAAAGONFIGHT

När jag är själv här på elevboendet så brukar jag alltid sitta och rita i flera timmar på kvällen/natten, men igår hade jag inga idéer alls. Men så imorse fick jag värsta supertuffa idén, hoppas bara att jag lyckas på ner det jag tänkt i huvudet på pappret! Så nu har jag skissat på idén lite och börjar få fram något som förmodligen kommer likna det jag tänkt. Tar en paus i ritandet och käkar lite nudlar och kolla lite på supernatural!
 
Kom på att jag inte visat vad jag gjorde till Adam när vi hade ett halvår, den är lite slarvig för gjorde den lite i sista sekunden. Skrev även om ett par låtrader till en dikt eller vad man ska kalla det, ni som kan gissa vilken låt det är får en lama.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback