DÅLIG VECKA MEN SUPERBÄST HELG

Ursäkta den plötsliga bloggpausen, men kan inte säga att förra veckan va den bästa precis, fick en dålig nyhet och direkt efter det så fick jag en böter på 615 kronor bara för att jag va tvungen att planka på sårvagnen, men vad gör man om man absolut måste in till stan på en gång och inte kan betala spårvagnen och inte har tid att gå? Allt det här samtidigt va i alla fall sjukt jobbigt, först den dålig nyheten och sen en böter. Jag hatar pengar mer än allt annat i hela världen, det påverkar en så himla mycket och jag mår seriöst bara dåligt av pengar, har så jäkla dåligt samvete över den där jävla bötern eftersom att det är den andra jag fått på bara ett par månader.

Så på grund av detta har jag inte haft lust eller tid att blogga, jag har istället lagt min tid på att vara med de som jag mår bäst av att vara med, sett till att jag inte varit ensam för mycket så att jag inte tänker på den hemska nyheten. Och när jag varit ensam har jag alltid skypat med Adam min, så tekniskt sett har jag ändå inte varit ensam.
 
Och nu i helgen har den bästa av de bästa varit här, min älskade Adam! Du får mig alltid att må så bra, bara du är i närheten av mig så är jag glad, hur skulle jag inte kunna va det liksom?! I love u ma sweet cookie!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ami

Kärlek är en så otroligt fin sak, söt kille dessutom!

Svar: Ja det är de verkligen! Visst är han :3
Momlin Engqvist

2014-02-03 @ 14:55:04
URL: http://twofaced.se/
Postat av: mot plus

Precis börjat blogga igen efter 2 år...kikar in här lite =)

2014-02-03 @ 22:47:05
URL: http://motplus.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback