INGET LILA HÅR LÄNGRE

Hej hej hå, nattugglan Momlin här. Kan faktiskt va uppe länge idag, börjar inte skolish fören halv ett imorgon, lovely! Idag efter skolan gick jag, Maja och Malin ut med Zingo, Malins vovve som ska va här en vecka, såå mys! Sen handlade vi och drog hem och lagade mat och sedan har vi hängt i Malins rum hela kvällen, färgat hår, kollat på animal planet och pratat massa :3 Och nu har jag precis avslutat ett skypesamtal med bästa Adam. 
 
Har blivit så himla besatt av Supernatural så kollar på det så fort jag har en ledig stund till övers, så ska ta och lägga mig och titta på ett avsnitt nu innan sovdags.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Supernatural är bäst! Kollade igenom 6 säsonger under hela sommaren och har nu tagit paus efter att jag såg några avsnitt av säsong 7 xD

Svar: Hahah man kan ju inte sluta titta, såå himla bra xD
Momlin Engqvist

2014-02-07 @ 19:43:42
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback