THE WALKING DEAD

Råkade bli att jag gick och la mig runt 2 igår, för jag duschade och så ville jag inte lägga mig med blött hår så jag kollade på det senaste The Walking Dead avsnittet. Såååå sjukt bra och spännande, vill att det ska bli måndag igen så att jag kan få nästa haha! Liksom söndagsångest, vadåför när man har ett avsnitt av TWD som väntar på måndagen! Värt att sitta uppe så länge å titta på det, men min kropp tyckte inte detsamma när jag skulle upp imorse. Hade dock fetaste turen, vid 8 fick jag reda på att idrotten av inställd så det va ju bara att gå tillbaks till sängen igen, woohoo!
 

Har denna som omslagsbild på fb, asball juu.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag vågar verkligen inte titta på den där serien. Har hört så mycket bra om den men jag HATAR zombies :(

Svar: HUR kan du hata zombies?!?! :o :(((
Momlin Engqvist

2014-02-26 @ 14:20:13
URL: http://youcarin.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback