OMBOKNINGSBAR BILJETT OCH SNÖ

Nu förstår jag varför man väljer ombokningsbar biljett.. Blev helt plötsligt ledig imorgon, så om jag inte hade varit så dumsnål så hade jag kunnat åka till min prins redan ikväll :(( Hade ju varit så underbart.
 
Och bara för att vara lite mer arg så ska jag berätta för er att jag blev puttad i snön förut, lyckades att inte trilla, klev ur den höga snön och halkade två steg ut på vägen och slog i backen ändå. Min balans är som bortblåst vintertid.
 
alltså ser inte min ljusslinga fett mysig ut eller?
 

Kommentarer
Postat av: Linda

fin!

Svar: tack!
Momlin Engqvist

2014-01-16 @ 17:51:57
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback