STÄDNING

Hej ni som fortfarande är vakna!
Har varit en fullspäckad helg av städning, städning åå städning, efter att jag putsat alla tusen fönster sa mamma att jag borde bli fönsterputsare när jag blir vuxen, wihi det lönar sig att gå djurparkslinje och lära sig hur man putsar glasrutor så rena att man inte ens ser dem. Dock va mina fingrar helt röda och kalla när ja va klar och sen på kvällen helt torra :(( Jag har även fixat iordning lite på mitt nya rum, är såå nöjd atm, bilder kommer nästa gång jag åker hem!
 
Nu ska jag nog sova trots att jag inte börjar fören 10.00 imorgon och kan gå upp 9.39 om jag vill. Men är tröttis.
 
r4and0m bild på ett ljus jag t0g i h3lgen.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback