TOMHET

Hade det fetbäst med mina polers igår, vi hängde på Majas rum och pratade och skrattade till 2 på natten. Så himla mycket som vi skrattade, vi va helt knasiga efter att inte ha träffat varandra under hela lovet. Är så glad att ändå vara tillbaks på boendet med mina polare och allt :3
 
Det sämsta med att skolan har börjat igen är att Adam och jag inte ses lika ofta, det va så sjukt tomt och jobbigt att gå och lägga sig i sängen och somna utan att ha Adam vid min sida. Efter att ha spenderat 12 dagar med varandra så har vi vant oss vid att sova tillsammans, så ensamheten jag kände igår när jag låg i sängen va enorm. Låg och bölade som en liten bebis, somnade inte fören strax efter 4 så är megatrött nu.
Helt galet vad jag saknar den grabben, längtar som fan tills vi ses igen ♥
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback