UTROTNINGSHOTADE DJUR

Hej hå, vaknade vid 8 idag fast jag börjar 10. Gick upp en halvtimme senare och käkade frulle med Maja framför tv:n i hennes rum. Duktig, brukar annars inte äta frulle innan skolan.
 
Bevarande biologi kursen idag var ganska intressant, vi diskuterade utrotningshotade djur, orsaker till detta och massa inom det ämnet. Visst va det ett ganska dystert diskussionsämne, men jag är ganska insatt och intresserad av det så jag va med och diskuterade massvis. Speciellt om havet(delfiner). Kände mig väldigt nöjd efter denna lektion eftersom att jag vanligtvis inte brukar vara med i diskussioner eller prata så mycket på lektionerna överhuvudtaget, braa Moomlin wiho!
 
Körde på tofs idag
Mitt hår är så tokigt, färgen fäster inte ordentligt på sidorna som ni kan se på tofsen D:

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback