ANGRY FACE

Jag är sån som tycker det är onödigt att sova tidigt, så är alltid vaken till 4-5 på morgonen. Men sen tycker jag inte heller om att sova halva dagen så jag går upp senast 11, oftast 10. Borde egentligen vara såå mycket tröttare om dagarna haha! Idag på förmiddagen va det dessutom några som stod på torget och sjöng i microfon, det va såå irriterande, störde mitt tittande av Supernatural.
 
Tänkte visa mitt arga ansikte när de störde mig och hur jag ser ut nästan hela tiden. Jag försöker avvänja mitt hår från att inte tvättas så ofta, har kommit upp till 3-4 dagar mellan varje tvätt, därav att det är så flötigt. Och så går jag 90% av veckan runt i inbakad fläta, bra för håret har jag hört.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback