DÅLIGA DAGAR

Alltså ååhh vad inget vill samarbeta med mig längre :(( först fucka movie maker ur, såklart så skulle också youtube krångla när jag laddade upp videon, sen när jag och syrran skulle tvätta va det upptaget hela tiden och när vi väl fick tvätta så blev det kvar massa tvättmedel i kläderna så vi blev tvugna att skölja upp allt för hand och så efter att jag haft datorn ihopkopplad med tv:n i tisdags så har ljudkortet i datorn knasat så att jag inte kunnat lyssna på spotify.
 
Och så nu när jag sätter i mitt minneskort ifrån kameran, öppnar upp det och går igenom bilderna jag tog igår när Tina och jag va och badade så ser jag att på nästan varenda jävla bild så är det fläckar!! GAH SÅ TRÖTT JAG BLIR. Nog för att min kamera är sönder så att jag måste kolla igenom skärmen när jag tar mina foton, vilket är så mycket krångligare, men nu ska det vara fläckar på linsen/sensorn eller nått av de, IGEN.
 
Här är en av bilderna, ni ser ju bara. HUR i hela friden kan de ha blivit så mycket smuts i kameran, jag har ju knappt använt den sen den gick sönder!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback