DESIGN_HELVETE

Har suttit hela jäkla dagen och fixat med bloggen, men nu ger jag upp innan jag kastar ut datorn genom fönstret. Hahah blir ju så arg och frustrerad när det inte går som jag vill! Tog bort den högra menyn igen för att hur jag än gjorde så ville inte headern gå ihop sig utan att den dubblerade sig, så jag va tvungen att minska bredden på bloggen och ta bort menyn v_v Är inte alls nöjd som det är nu, vill ha content i mitten och två menyer, dessutom så ser min nya header suddig ut :c Men men, får väl trösta mig med att det iallafall inte är kaos längre. Får se när jag gör ett ryck igen och försöker få bloggen som jag vill, men just nu får den se ut såhär!
 
Vad tycker ni förresten om min nya header? Alla småbilderna längst ner har jag tagit, förutom den med delfinen, den har en yrkesfotograf tagit med min kamera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cyber- life with autism and art

Jag tycker om din nya header, riktigt snygg. :D

Svar: Aww tack! :D
Momlin Engqvist

2014-07-19 @ 10:20:53
URL: http://xcyberx.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback