DET VA ETT TAG SEN

Jag rensade min DW nyss(jaa jag använder fortfarande dw, kalla mig tönt om ni vill haha) och då hittade jag ett inlägg som jag kände att jag ville dela med mig av. Den dagen jag skrev det så va ALLT så bra och jag minns det som om det vore igår, så lycklig som jag va då. Saknar känslan av ren och skär lycka.
 
 "Igår va seriöst min turdag, tack vare alla fyklövers jag hittade häromdagen.
Först får jag reda på att mitt favoritband Pierce The Veil ska vara förband till BMTH som jag ska på i december, helt galet! Börjar nästan gråta av bara tanken :')

Sen blir jag mejlad och sedan uppringd och får reda på att jag vunnit en tävling(som jag totalt glömt bort) där jag den 29/9 ska få vara delfintränare för en dag på Kolmården! Hur jävla sjukt är inte det, min dröm sen jag va 5 år går delvis i uppfyllelse :'D

Strax efter det får jag reda på av syrran att jag vann en systemkamera på budgivning, en Canon eos 600D och kameraväska för bara 3400 :D Äntligen är jag snart ägare till en systemkamera, ska in te banken sen och föra över pengarna(förlåt plånkan).

Och sist men inte minst, igår kände jag för första gången på evigheter en lättnad, som att jag äntligen kunde andas ordentligt, jag kände mig riktigt jävla glad igår och det kändes fantastiskt!"
 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback