"DU VA INTE SÅ SNYGG"

Alltså nyss fick jag mig ett gott skratt. En snubbe skrev till mig och jag är en sån snäll person som nästan ALLTID svarar för jag tycker det är så taskigt att inte svara haha, men samtidigt så kan jag vara väldig dryg om det behövs. Men när mitt svar inte dög till honom så va jag tydligen "inte så snygg". Jag brukar vanligtvis ta åt mig av vad folk säger till mig, men inte vid såna här tillfällen, nu skrattar jag bara och tycker att han är patetisk. Patetisk som när han får dissen måste trycka ner mig och säga att jag inte är snygg, vad får han ut av det? Sen är ju denna snubbe jävligt utseendefixerad, om man ska tolka det han skrev till mig så umgås han alltså inte med folk som "inte är så snygga". Vad ger det för signaler till allmänheten, till alla tjejer(även killar), vi MÅSTE vara snygga annars vill ingen ha oss. Gaah nu blir jag ju nästan arg istället.
 
Anledningen till att jag postar det här är för att jag tycker att sånt här är så himla patetiskt, fånigt, dumt och för min del bara jävligt roligt. Att vissa inte tål ett nej, det är ju helt otroligt.
 

Kommentarer
Postat av: natalie

Hoppas du har en bra dag!

2014-07-30 @ 14:18:47
URL: http://nataliestrande.blogg.se
Postat av: G I N A ~

pinsamt! Sånna killar kommer aldrig hitta den rätta om dom håller på och drygar sig sådär! Som tur är finns de killar som gillar en för den man är och inte bryr sig om man sminkar sig och sånt. :)
Ps. du är jätte fin!

Svar: Verkligen inte! Ja och tur är ju det :)aww tack fina du!
Momlin Engqvist

2014-07-30 @ 15:03:36
URL: http://kissen.se
Postat av: Julia ;DD

Haha piiiinsamt♥

Svar: Hahah något!
Momlin Engqvist

2014-07-30 @ 15:58:41
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hahahah, älskar såna där svar. När de helt plötsligt ändrar sig för att de får ett svar de inte förväntar sig. Jag är medlem på en sida som heter Kamrat, och där är det ju typ bara sexfixerade gubbar och ungdomar. Och jag tycker det är så kul att vara dryg emot dem. sjukt bra tidsförtriv! ;D

Svar: Hahah men eller hur! Det roliga va att han precis innan sagt att jag va sjukt snygg, sen när han blev dissad så va jag tydligen inte så snygg längre. Jag själv skrattar bara åt såna här människor! Hahah den här sidan är nog likadan, Badoo heter den, en sida fylld av killar som bara vill ligga(finns en och annan snäll) hahah xD
Momlin Engqvist

2014-07-30 @ 17:04:46
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Åh, men badoo har jag också, fast jag är dålig på att vara inne där. Det är också en sida där jag älskar att vara riktigt dryg mot personer som skriver, haha! ;D

Svar: Hahah jag med!
Momlin Engqvist

2014-07-30 @ 17:13:57
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Denise

HAHA :'D

2014-07-31 @ 21:42:11
URL: http://flingans.nu

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback