MASSA RANDOM SHIT

1. Väskorna jag bott i de senaste 5 veckorna, livet i en väska jöh. 2. Blev tvugna att ta skydd ifrån ösregnet när hela familjen va ute och vandrade i skog och berg, hamnade i ett vindskydd inbyggd i en grotta, mmmysigt.
3. NINTENDO husvag/buss i Harge, vad mer behöver jag säga?!??
 
4. Min drömbil, en lila Dodge Charger som jag skådade på Car & Bike Meet i Askersund. 6. Strax därefter fick jag se en svart Dodge Charger, MMHMMM ge mig! 6. Hade käkat en blå klubba ifrån en jättebra godisautomat, man la i en peng och sen fick man köra om och om igen tills man vann något!
 
7. Första soldagen i Harge, så nu är jag cirka 59403+ nyanser brunare typ. +bilden är på det område av kroppen jag hatar mest, så hejja mig som vågade posta den på IG. 8. Solar med lillebror som inte fattat grejen riktigt, man kan inte ha kläder på sig om man vill bli brun ju. 9. Min favoritdel av mitt rum, här spenderar jag mest tid i hela världen.
 
10. Kände mig lite sådär uppochnerig och sne den dagen. 11. Kollade på Individen & Kungarna, helt fucking amazing som vanligt!! +de kände igen mig och systrarna när vi gick fram och pratade med dem! 12. Efter 5 timmars resa hem med tåg, tåg och tåg ifrån Västervik och sen en timmes väntan på pappa.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback