REUNION

Idag skrev Freddy till mig och frågade om vi skulle ses, självklart sa jag ja! Hade ju varken träffat eller pratat med henne sen förra sommaren, så blev sjukt glad när hon smsade. Så hon kom hit, vi satt och tog igen en massa tid och pratade massor innan hon tröttnade på att sitta still, så då gick vi ut och jag bjöd henne på glass, mysmys.
 
Det bästa med våran vänskap är att vi kan inte ha någon kontakt alls på hur länge som helst, men sen när vi väl ses är det som vanligt, som att det inte gått 365 dagar sen sist. Man kan bara prata på precis som förut, vilket är så himla skönt :D Men det är väl så när man känt varandra sen vi va 6-7 år.
Första bilden gick vi i nian och va med skolan på en höghöjdsbana, andra bilden slutar vi nian.
Bästa dagarna i hela nian utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: ADARAS Blogazine

Tänkte bara tipsa om min senaste tävling! 5 vinner varsitt pris :) Var gärna med:
http://www.adaras.se/tavling-salvequick-exfoliating-socks/

2014-07-30 @ 02:09:23
URL: http://adaras.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback