SOMETHING WENT WRONG

Igårkväll tänkte jag och syrran att vi skulle testa och göra egen slush av cola. Ni vet när man tar en liten flaska cola och lägger i frysen i minst 3 timmar, öppnar den lite, stänger igen, skakar och sen öppnar och tömmer upp. Men vi gjorde något fel, så när jag öppnade min så small det till och vi hade helt plötsligt cola i ansiktet, håret och på väggen! Det va så hysteriskt roligt att jag inte kunde sluta skratta, glömde till och med bort att jag höll i flaskan som fortfarande sprutade ut cola/slush. Önskar så in i bomben att jag hade filmat när jag öppnade min, MEN vi filmade åtminstone när Tina öppnade sin, som inte va lika episkt.
 

Kommentarer
Postat av: Moah Svantemark

Åh gud en cola-slush en dag som denna vore inte helt fel ;-)

Svar: Nej verkligen inte, skulle vilja göra en nu haha :D
Momlin Engqvist

2014-07-29 @ 17:14:41
URL: http://nattstad.se/moahsvan

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback