SVERIGES SOMMAR DELUXE

GAAAH SÅ JÄVLA KVAVT DET ÄR. Jag har aldrig något emot värme, jag älskar värme och sol, men när det är kvavt och varmt då skulle det likagärna kunna få va snö ute istället. Man svettas ju som en gris när det är kvavt, andas ordentligt kan man inte heller. Vädret är helt craycray idag, solen skiner och det börjar att åska. Hallååå vädergudarna vad sysslar ni med? Fast nu börjar det visst komma en massa mörka moln såg jag... och regna börja det göra nu i skrivande stund. WÄÄÄÄ NU ÅSKAR DET ÄNNU MERA OCH JAG ÄR HELT JÄVLA ENSAM I DENNA STORA LÄGENHET.
 

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

ÅH älskar ditt hår!!!!!

Svar: ÅH men tack vad glad jag blir!! Du har också sjukt snyggt hår ju!!
Momlin Engqvist

2014-07-22 @ 21:40:27
URL: http://vilmala.blo.gg/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback