VÄLJ VEGO

Idag blev jag superglad och väldigt förvånad när syrran slängde till mig ett stort kuvert från brevlådan. Men när jag såg att det stod Djurens rätt på det så kom jag ju på att jag för ett tag sen gratis klickade hem en tidning med veganrecept och massvis av tips ifrån djurens rätt. Den är verkligen superbra, allt braigt står där om vad man behöver äta när man är vegan. Är verkligen sååå taggad på att iallafall bli vegetarian, har velat bli det så länge jag kan minnas ju! Så nu tycker jag att det är dags, inget mer velande! Är någon av er vegan eller vill bli det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Ja ä du icket vegetarian:D #Kanintelevautankött

Svar: Hahah alltså det är det som är lite mitt problem, kött är för gott D:
Momlin Engqvist

2014-07-31 @ 22:04:21
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: Andrea De la Zerna

Jag är vegetarian. Dock så älskar jag också kött egentligen. Men för mig så är det som att sluta med godis, slutar man bara äta det så försvinner suget. :) Trivs jättebra! ^^

Svar: Hm ja så måste det nog vara haha. Måste bara komma till skott med att sluta, det som är svårt D: Förstår det! :3
Momlin Engqvist

2014-08-01 @ 19:27:08
URL: http://tokyojune.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback