YOU HAVE GIVEN ME A CHANCE

Har precis kollat igenom AP Music Awards och det va två klipp som jag fastnade för, som verkliger visar varför jag älskar den musikstilen och alla de människorna inom den "kretsen". För alla dem banden, BMTH, PTV, ATL, OM&M osv osv, dem är som en enda stor familj, en stor familj som verkligen är sig själva, som verkligen bryr sig om varandra och framförallt så bryr dem sig om sina fans på ett sätt som jag aldrig sett andra band göra. De är inte heller rädda för att dela med sig av sitt liv och sen verkligen tacka sina fans, för så mycket som dem betyder för oss, precis lika mycket betyder vi för dem.
 
När Oliver Sykes, frontmannen i Bring Me The Horizon tog emot priset för bästa abumet så berättade han för hela publiken om sitt drogberoende han haft och sen sa han detta här nedan och jag fick på riktigt rysningar.
 
“No one fucking knows this, but I went to rehab for a month, and through that time, you guys had no fucking idea that I was in rehab. But you were sending me letters. You were sending me text messages. You were sending me fucking emails. When I got out of that rehab, I didn’t wanna fucking scream anymore; I wanted to sing it through the rooftops, and it’s all thanks to you. So thank you very much.”
 
Här är klippet, hoppa fram till 3:00 där börjar hans tal.
 
 
Sen så fick Black Veil Brides pris för att ha de mest hängivna och engagerade fansen. Och gissa vad frontmannen Andy gjorde när han tog emot priset, jo han gav det till ett fan! För han tyckte att det va ju fansens förtjänst att de fick priset så då va det klart att ett fan skulle ha det. HELT SJUKT. Hoppa fram till 2:30 i klippet.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback