BODABORT BROSHAN

Har haft det sjukt kul på BodaBorg idag med min grupp Maja, Milla, Ellinor och jag! Vi köttade på som fan, men vi hade framförallt kul och det är ju det viktiga. Tycker det är tråkigt att vissa ska nedvärdera andra bara för att de fick sämre reslutat, hade man kul så har ju resan dit varit lyckad! Sen kan det alltid vara kul med poäng och jämföra resultat och se vem som vann osv. Min grupp samlade på sig 10 stämplar, dvs 27 poäng. Jag hade inte brytt mig om vi fått 11 eller 40 poäng, det viktigaste för mig är att ha kul vilket jag hade!
 
Förut när jag tog av mig byxorna för att duscha upptäckte jag att mina knän va alldeles blåslagna, hahah trodde inte jag slog i dem så pass. Men men, har man varit på BodaBorg ska det synas också ;)
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback