GAMER

 
Har spelat Trine med Adam nu i ett par dagar, ganska så roligt även fast jag inte alls har något tålamod och hoppar omkring som en idiot. Trine är ett sidscrollande action plattform-och pussel spel som utspelar sig i en medeltida miljö och tillåter spelare att styra och växla mellan tre olika karaktärer (en tjuv, en riddare, och en trollkar) för att försöka slutföra olika nivåer. Det finns också en funktion där flera spelare kan vara med när som helst för att styra olika karaktärer samtidigt, som jag och Adam gör. Jag spelar helst tjockisen (riddaren) eftersom att jag inte är så bra på att sikta med tjuvens vapen som är en pilbåge och trollkaren kan inte slåss så då passar tjockisen mig perfekt!
 
Dock är ju Adam en mer gamer så han tar ju allt lite mer seriöst vilket jag inte gör.. jag hoppar omkring som en tok, puttar ner Adam i farlig gegga, tappar bort mig själv, förväxlar mig med Adams karaktär, tar risker och kastar iväg lådor. Jag spelar för att det är kul haha!
 
Har du spelat Trine?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback