GÅRDAGEN

FYYYYY VAD HUNGRIG JAG ÄR, GE MIG MAT HUMAN!
Idag mår man som man förtjänar, woooooho. Men fett värt det, hade så jäkla kul igår trots att de flesta från klassen som skulle va med inte hängde med! Det va ju ändå en massa annat roligt folk med oss. Lärde känna en massa nytt folk som jag satt och snacka med en hel del, alltid lika roligt! Jag, Malin och en ny Maja hade lite rullstolsrace, så jävla skoj :D Och en snubbe från skolan som va med hade en soft air gun med sig, hahah en sån och ett gäng fulla människor kan man ha jävligt skoj med! Tillslut vid typ halv 3 va det bara jag och några andra kvar, så då gick jag hem med en kille och en tjej som jag inte ens kommer ihåg vad dom heter, hahah så jävla dålig!
 
Skulle egentligen vilja sova, men släpade mig faktiskt upp till skolan vid 8, hade samling och sen drog jag hem och slängde mig i sängen i någon timma. Men har inte tid att ligga kvar där mer, idag ska jag hinna redigera klart en video, packa ihop HELA mitt rum, va med mina vänner och så är det skola sen också. :(((((
 
GOOOOD MORNIN'
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback