GRATTIS SYRRAN

Nu ska jag åka hem till Vadstena, för imorgon tar min syster studenten. Sen efter kommer vi att gå på restaurang och sen åka till Harge camping där va kommer vara över helgen. Det betyder att jag inte kommer ta med mig datorn eftersom att det inte finns internet där och för att jag bara vill vara med min familj hela helgen och koppla bort allt som har med internet att göra. Jag kanske hinner uppdatera mobilt imorgon, men inte säkert!
 
Så grattis Tina till din dag, detta har du verkligen förtjänat så som du har kämpat och fått stå ut i alla dessa år. Jag är så stolt över dig syster min! Love u ♥

Dösnygg klänning med bästa färgen hon hade på balen juu.

Kommentarer
Postat av: Alva

Hejhej! Klicka gärna in på min blogg ( nattstad.se/tuuli ) och ställ någon fråga i min frågestund!
Alla som frågar något får sin bloggadress i svarsinlägget!

2014-06-04 @ 20:06:48
URL: http://nattstad.se/tuuli
Postat av: J o j z y ♛

SV: MAGIX movie edit pro 2014 plus, heter det ^^

Svar: Awesome, tack för att du delar med dig! :D
Momlin Engqvist

2014-06-04 @ 22:28:39
URL: http://jojz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback