LISTIG LISTA

 
Beroende av: facebook och instagram haha! Internet över huvudtaget! Och Adam hallåååå.
 

Besatt av: DELFINER, SPÄCKHUGGARE... EHH ALLA DJUR, SPECIELLT MARINA! OCH SÅ FÅR JAG JU INTE GLÖMMA FÄRGEN LILA!!

 

Vad tror folk om dig? Att jag är arg eller ledsen haha, OCH DET ÄR KLART SOM FAN ATT JAG ÄR ARG, JAG ÄR ARG 24/7. GRRRRRR. skoja eh.

 

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår eller mina kläder, men det är inte så ofta, buhu. 

 

Brukar du skratta för dig själv? Väldigt väldigt ofta, jag har ett roligt liv vad trodde ni?

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vadå mitt senaste inkomna sms, jag har ju inga vänner, duh.

 

Nästa mål i ditt liv: Att komma fram till vad jag vill.

 

Hur svarar du i mobilen? Hallåå eller hej. 

 

Vem ringde dig senast? Maja min beztiz.

 

Antal timmar sömn inatt: 6 timmar kanske, sover sällan längre än till 10.

 

Brukar du komma i tid? Jag har ALDRIG haft en enda försening i hela mitt liv, sen började jag umgås med Maja och Malin... true story, no kiddin'. Sorry tjejer. 

När mår du bra? När allt är som det ska, då mår jag bra. 

 

Hur känner du dig nu? HUNGRIG, ge mig mat huuman!! 

 

Vanligaste färg på dina kläder? Svart, grått och typ svart.

 

Är du aktiv i skolan? Beror på vad som menas med aktiv? Aktiv som i prata mycket, nää föredrar att sitta tyst och beskåda världen utanför fönstret. 

 

Favoritdryck på morgonen? Choklad havredryck, O'boy eller juice. 

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? Nu när det är sommarlov, mellan 00.00 och 06.00

 

Är du blyg? Jaaa ganska mycket, iallafall i situationer som jag inte känner mig bekväm i. Som med folk jag inte känner till 110%. 

 

Sysslar du med någon idrott? HA, jag idrotta? PFFF tror inte det va. 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaaa, absolut. Kasta ögon på personen så blir hen nog kär i dig direkt.

 

Är du bortskämd? Absolut, får pengar kastade omkring mig, fick en båt när jag fyllde 16 och ett flygplan när jag fyllde 18. Skulle väl i och för sig inte skada med en stridsvagn också.

 

 


Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul med såna listor :)

2014-06-27 @ 14:23:41
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback