MALEFICENT

 
Igår va jag och Adam på bio tillsammans för första gången trots att vi snart varit tillsammans i ett helt år! Men så är det när man har distansförhållande och får prioritera bort vissa saker för att kunna ses. Vi såg på Maleficent och trots att den från första scenen inte alls va som jag tänkt mig så va den ändå jävligt bra! Älskar välgjorda fantasyfilmer med en massa konstiga varelser och mystik i. Självaste Maleficent när hon har de enorma vingarna blev min favoritkaraktär, så vacker! Angelina Jolie gör dessutom rollen som Maleficent så enormt bra, hon borde göra fler filmer som denna.
 
Filmen får 5 av 5 colabilar, bra story och skitbra och välgjorda varelser/värld/osvosv gör att den får full pott!
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Vill också se den! :(

Hahah, jag och min kille går nästan alltid på bio varje gång vi ses. Tror att de senaste två - tre gångerna vi har träffats har varit ett undantag xD

Svar: Den är jättebra! Men enligt Adam som älskar originalet så va denna film bullshit haha :o
Hahah oj, men så mysigt ändå!
Momlin Engqvist

2014-06-30 @ 21:24:26
URL: http://ravenith.se
Postat av: Malin

Såg också Maleficent för ett tag sedan, as grym! Tycker verkligen om att de gör om prinsessfilmerna till spelfilm haha. Och håller med om att Angelina Jolie var mer eller mindre perfekt för rollen. Bra film med andra ord haha.

Svar: Ja det var verkligen en superbra film!
Momlin Engqvist

2014-07-08 @ 14:24:40
URL: http://nattstad.se/mydailythoughts

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback