MIDSOMMARBESTYR

HEJ IGEN KÅMPISAR.
Idag är det söndag, yes yes. Antar att ni döör av nyfikenhet om att få höra vad jag hade för mig på midsommar?? Jooo först så åkte jag och Adam bräda till Willy's där vi mötte upp Lizzie och så handlade vi midsommarkäk, sen drog vi hem till Adam, jag fixade smink och frippen och sen strax därefter så började folk att droppa in. Vi grillade, chillade(ohoo rimmade juu!), käkade och drack. Sen vid åtta så kom också Maja, Babben och Tilda :DD Vi snackade massvis, brände pommes, fick in alla i huset så att vi kunde köra drickspel, sen drog vi ut och körde kubb(inte så lätt när man är onykter..).
 
Någongång på natten så gick jag och Adam upp till Adams rum av okänd anledning, han skulle sitta med mig tills jag somna iallafall. Vid halv 5 så vaknade jag och då låg Adam framför mig och sov som en liten boll, trodde dock först att det va Lizzie haha! Sen fick jag panik för jag hittade inte min mobil, så då sprang jag ner för att se att folk precis började dra sig hemåt, förutom Lizzie och Ronny.. Lizzie sov som en liten köttbulle i soffan och Ronny hjälpte mig att hitta min mobil som vi efter ett tag hittade under Adam. Sen så gick jag och la mig igen och vaknade igen vid 8. Det blev bra med sömn den natten haha. Va död fram till typ 19 dagen efter.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback