STUDENTEN OCH REKLAM

Va så glad igår för Adams skull, att få se han springa ut och att vara så glad gjorde mig glad! Önskar att min kamera hade varit fungerande så att jag kunde ha bilder att visa. Efter att vi käkat och umgåtts med hans familj så drog Adam på fest med hans polare vid nio, då la jag mig i hans säng och försökte sova lite för jag va så jäkla trött efter att inte ha sovit natten innan. Men somnade aldrig så jag slog på ett avsnitt av Supernatural, kikade runt lite på fb och så vips så va Adam hemma vid halv 3 på natten.
 
Idag har vi i princip legat i sängen och korvat hela dagen, sen drog vi och träffade Lizzie och Ronny ett tag. Nu sitter Adam fullt med reklam runt hela sig och sorterar, som han sen ska dela ut, som kommer ta honom flera timmar, som han får ca 180 spänn för, jävla bullshit. HÄRLIGT SOMMARJOBB BROSHAN.
 
Adam däckade förut, tyckte han va så söt så instagramade det. Det är förövrigt hans armar över våra huvuden..
 

Kommentarer
Postat av: HJJONSSON

Vilken söt bild :D

Svar: haha tack! :D
Momlin Engqvist

2014-06-14 @ 20:33:05
URL: http://www.hjjonsson.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback