LÖRDAG OCH SÖNDAG

Hejhej, har varit apdålig på att uppdatera, soooorrriii!
Igår så skojade jag och Adam omkring massa på rummet, jag fick bland annat för mig att hoppa i sängen, tappade balansen och trillade istället. Sen chillade vi gal1, kollade på supernatural, jag visade massa foton jag tagit i veckan, vi skrattade massa och hade det jättemysigt! Adams pappa hade gett oss pengar att gå ut och äta för, sååå himla snel! Så vi åkte till Asian Garden, så himelskt gott waaa!! Sedan rullade en mätt Adam och en mätt Momlin hemåt, smälte maten och låg och pratade tonvis, myyys! Avslutade dagen med felm, En vampyrs bekännelse, jag har redan sett den så jag somnade efter halva hihi.
 
Idag har vi bara myst/sovit hela dagen, det funkar det med kan jag lova! Sen va han tvungen att åka vid halv fyra :(( Så nu sitter jag själv och tänkte nog ta och slå på en film eller serie, är så nedrans trött.
 
Igår efter att vi duscat så blev Adams hår jäättelockigt så jag satte en tofs mitt på huvudet på han, sen när han tog ut sen såg han ut sådär, hahah såå söt!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback