MOMLIN'S WISHLIST

Om exakt en månad så fyller jag arton år, wooohooo! Så jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg med min wishlist, om jag hade alla pengar i världen skulle jag definitivt köpa allt(sen ge resten till behövande djur). Helt kär i hoodien, värsta mysiga luvan på! Magtröjorna är också ganska tuffa, vansen också och såklart Of Mice & Men prylarna!!! :D
 
 
 
// 1: letade lite snabbt men kunde hitta det på någon sida :(( // 2: Carlings //
// 3: Killstar // 4: merchnow // 5: candybykeela // 6: Carlings // 7: swedenrockonline // 8: hottopic //
// 9: killstar // 10: hottopic // 11: zalando // 12: candybykeela //

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback