NI FÅR MIG ALLTID ATT SKRATTA

Haft en überbraig kväll med mina två bejbs Maja och Malin. Först pluggade vi så duktig om Japan och dera dumma kolonisering(råkade säga att jag hatar japan och historieläraren, förlåt jag hatar inte japan). Sen blev vi hungriga och sugna på kebabtallrik, så vi va latiga och beställde hem från onlinepizza, gottigott. Pizzasnubben va rolig, vi skrev ett meddelande till dem och bad dem rita en delfin på kartongen, men jag fick en val på den, Malin fick någon annan konstig krumelur. Vi fick även besök av Liam och Isak, roligare grabbar får man leta efter, just sayin'. Slutade kvällen med en massa flummande med min kamera, skrattat så jag kommer ha träningsvärk i morgon.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback