TRÄÄNAT

Wohooo vet ni huur duktig jag varit ikväll?! :D Jag, Malin och Maja tog en powerwalk på 40 minuter förut, sen kom vi hem och hoppade på studsmattan och skojade omkring i säkert över en halvtimme till. Sen innan jag hoppade in i duschen så gjorde jag en egen variant av 15-minuters passet(har inte lärt mig den riktiga), alltså ett par styrke övningar. Dock råkade det bli mest på ben och rumpa ehehe. Känns så jävla skönt och fräscht att ha rört lite på fläsket! :D

Nu ska jag sova, nattinatti peepz!
 
gammal bild bara föör att.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg :)
Kolla gärna in min nystartade och säg vad du tycker.
Kram

2014-03-19 @ 00:04:57

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback