ALLT ÄR BRA NU, TACK VARE ER

Gårdagen slutade ganska så bra ändå! Käkade för första gången lunch ihop med både Maja å Malin igen på 4 veckor, saknat att vara alla vi så himla mycket. Och så får jag ju inte glömma att Majas Casper va med också haha. När vi hade käkat så gjorde vi kladdkaksmuffins som vi satt och käkade framför Talang i Malins rum, supamysigt! Hade det himla skoj och mådde så mycket bättre efter kvällen med dem!
 
Sen vid 22 så gick jag hem till mig och då ringde Adam och vi hade ett över två timmar långt samtal som verkligen behövdes. Har bara pratat med honom en gång på två veckor och jag har verkligen saknat hans fina röst :( Så det samtalet fick mig på ännu bättre humör! Mår så himla mycket bättre idag och igår innan jag somnade så tänkte jag att nu fan ska jag må bra, vara glad och ta vara på den tid som är kvar på den här terminen! HEJJA MIG.
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Härliga bilder! :)

Svar: tack! :)
Momlin Engqvist

2014-05-13 @ 15:52:10
URL: http://babustylee.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback