ALLT ÄR SÅ BRA NU

ÅÅÅÅH jag mår så himla bra, livet rrrrullar på så att säga och alla problem som fanns har rensats bort och kvar finns bara massa glädje(har dock alla jävla komplex över min kropp kvar, men vafan, ta en sak i taget). Det är så skönt när det är såhär, ska njuuuta medans jag kan!
 
Har haft en alldeles underbar kväll också. Solade med Maja och Malin på studsmattan i någon timma, sen beställde vi PIZZA på onlinepizza och sen kom massa folk som ville att vi skulle vara med på rugby och det ville vi såklart! Köttade på som fan, tacklades, slet i varandra och bildade hög, såå skoj! Men sen blev vi trötta så då tog vi en paus och käkade pizza haha :D Sen köttade vi ett tag till innan vi tillslut gick in och sen har vi 3 bara myst på Majas rum resten av kvällen. Pratat massa och skrattat en hel del åt helt meningslösa saker som inte ens är roliga.
Har verkligen saknat mina gurls så himla mycket, mår så bra av att få vara med dem såhär ♥
kör på denna bild igen, så himla söta juuu.

Kommentarer
Postat av: ADARAS

Vill du synas i min e-tidning och samtidigt ta chansen att vinna ett exklusivt hårvårdskit? Kolla in detta:
http://www.adaras.se/vinn-exklusivt-kit-fran-vision-haircare/#comments

:D Kram!

2014-05-17 @ 02:55:55
URL: http://adaras.se
Postat av: Emma och Amelia -enäggstvillingar och modeller

jättefin bild :)

2014-05-18 @ 10:56:56
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback