ASBRA LÖRDAG

Hade en superbraig lördag igår! Gick in till stan vid halv 12 och mötte min syster Tina, gick sen på stan i ett par timmar, va smakråd och sällskap åt henne när hon letade studentklänning. Jag införskaffade även en ny bikiniöverdel, min gaml har blivit alldels förliten(sweeet heheh). Sen gick vi hem till mig, käkade pizza och snackade lite innan Tina åkte hem igen. Då slängde jag på mig bikinin och la mig ute i solen med Maja, Malin och lite annat folk från Himpa, döskönt!
 
Framåt sju gick vi för att göra oss iordning lite, jag å andra sidan va så trött så jag råkade somna i sängen istället.. vaknade vid åtta när Maja kom och knackade på haha. Sen begav hon, jag, Cappe och Gustav oss till Rajas ferre ute i folkparken. Ångesten jag hade över att det va så mycket folk försvann efter ett tag, så då va de himla mysigt och skoj. Träffade så jäkla mycket nytt folk och hade det så roligt! Blev bestbuddy med Delfis syster Di-Ocean som hela tiden trodde att jag hette Moa, hängde hela kvällen med Jennifer(en tjej från skolan som jag aldrig pratat med förut hahah), träffade svenska mästaren i tricking som även ska vara med i Ninja warriors(döööballt jöö), fick folk att slänga sina cigg YEEEAAH, klappade en katt och en igelkott, fick se en punkares armar som va fulla av fylletattoos(han hade 69an tatuerad HAHAH VAFAN?), snackade med såå himla mycket folk och det va så jäkla skoj! Tillslut va det bara mitt gääng kvar typ så då drog vi hem. När jag skulle tvätta av mitt smink upptäckte jag att jag gått hela dagen utan mascara HAHA så kan det gå typ?
Försöker gilla mitt hår även fast det inte är fixat med en massa hårspray, så igår satte jag upp det och lät luggen ha ett eget liv hela dagen. Det va ganska skönt faktiskt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback