CHECKA IN MÄRKET PÅ MIN AXEL????

Imorse när jag skulle till skolan fick jag lite problemis, kunde inte ha högra axelbandet på väskan på min axel för att den va så öm haha. Eftersom att jag aaaldrig skadar mig så himla värst + att jag fick detta från att ha skjutit med gevär så vill jag ju skryta lite, även om det bara är ett ynka blåmärke ;) Såg nu också när jag tog bilden att det är en liten svullnad där också, där ser man!
 
Är förresten väldigt glad över att jag ändå kan fota med kameran, bara jag kollar genom skärmen så funkar den!

Kommentarer
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Sjukt underbart halsband! :D Kramisar Carro

Svar: Tack! Det är en sempiternal symbol, eller The Flower Of Life som den också kallas. Den betyder i vilket fall evig resa, typ oändligt. Fick det av min pojkvän, ganska gulligt med tanke på vad den betyder! :3
Momlin Engqvist

2014-05-16 @ 13:01:48
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: angelica

jag får också värsta bulan där av det, asont!

Svar: Ja verkligen!
Momlin Engqvist

2014-05-16 @ 23:11:34
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback