CRAZY DAYS

HEJHEJ! Har det helt fantastiskt bra i Västervik hos hjärtat mitt. I torsdags råkade vi somna efter att vi käkat frulle så vi sov bort typ hela dagen hahah huuur gick det till. Igår flängde vi runt massa med bilen, fram och tillbaka överallt, blev alldeles snurrig. Hade sen grillkväll med Lizzie och Bella, suupamysigt och gött! Idag har vi faktiskt gjort en himla massa, tog brädorna in till stan och tittade på Lizzie's bal, träffade Maja och hennes familj där också! Sen drog vi till Adams syrra och firade hans systerson Willo, fikade kladdkaka och fightades med lille voffsingen Ozzy. Dör söthetsdöden på den hunden. Sen gick vi hem, fixade lite med Adams ena bräda och sen tog vi en tur till affären och köpte cola och godis ba för att vi är coola kidz. Nu sitter vi bara och chillar på Adams rum med Ronny, snackar och spelar lite runner-nånting. Ikväll blir det nog ut med Maja, Lizzie och massa annat folk, hoppas på att jag kan komma in på krogen utan ID. ÄR SÅ JÄKLA HANDIKAPPAD UTAN ETT JEFLA ID.
 
Orka att det redan är söndag imorgon, vill verkligen inte hem :(((
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Haha, ofta att ni somnade:D

Svar: Ja haha xD
Momlin Engqvist

2014-05-31 @ 22:52:42
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: J o j z y ♛

SV: Tack hihi! ^^
Det är en effekt typ "echo" eller någonting som fanns på det videoredigeringsprogrammet jag använde :D

2014-06-01 @ 14:30:55
URL: http://jojz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback