FISKFISKFISK

Idag höll jag och Ronja på att missa hållplatsen för att vi sov, men jag vaknade ett par meter innan och tryckte snabbt som stålmannen på stop. Började arbetsdagen med att göra rutinerna som är: kratta sanden i Rockadammen, vattna växter, spola gången, fixa och mata med Artemian och även mata med räkmixen, putsa alla miljoner rutor och sopa golven. Sen hade vi nog lunch och därefter så spolade jag rent ett filter och bytte vatten i ett akvarium, fixade Mörten till Rockorna, kollade när Revhajarna käkade Lax och så putsade jag några fler rutor. Sen matade jag och Ronja Anemonerna, himla skoj! Sen hade vi eftermiddagsfika, Jocke fyllde år så vi käkade kladdkaka :3 och sen slutade jag och fick åka hem!
 
Jag är en väldigt lättskrämd person och på tre dagar nu så har jag nog blivit skrämd femtioelva gånger och typ 3 av de gångerna så har den personen gjort det med flit. Idag t.ex. så stod jag i fiskköket och hade diskat, stod vänd åt ett håll och torkade av mina händer, när jag vände mig om igen så stod där helt plötsligt Pelle, tror nog jag fick en hjärtattack!
 
Skulle ta en selfie med sandhajen, kameran blev så rädd så den flippa ur totalt haha!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback