HELVETE LARS-OLOF

Det som absolut INTE får hända har hänt, min älskade canon har gått sönder :''''( Hade smuts inne i kamerahuset och den där fläcken va jättemycket ivägen och syntes på bilder jag tog, så jag va verkligen tvungen att ta bort den. Så använde mig av någon putsduk mamma har till sina glasögon, tyckte att jag va superförsiktig, men tydligen inte! En lite spegel där inne lossnade och nu får jag inte dit den igen, KATASTROF. Har mejlat till Assist WorkshopLinköping för att se vad det möjligen kan kosta att reparera den, om det kostar för mycket så måste jag nog vänta med att skicka in den då alla pengar jag sparar på nu ska jag köpa Bråvalla-biljett för. WÄÄÄÄÄ det här suger, värsta som kan hända. Aja, jag kan ju iallafall ändra inställningarna och ha så att jag ser bilden på skärmen om jag måste fota, för det är spegeln som vinklar upp bilden till titthålet (eller vafasen de heter??) som lossnat.
 

Kommentarer
Postat av: SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

åhh neeej!!! :( Hoppas allt löser sig till slut!! :/

Svar: 'Hoppas jag med! :/
Momlin Engqvist

2014-05-12 @ 15:45:01
URL: http://splinky.blogg.se
Postat av: jessy

Åhnej ): Min är med sönder då objektivet inte ville funka som den skulle igen och levde sitt egna lilla liv så funkar inte alls ): Har inte råd med ett nytt objektiv heller så.

Svar: Usch så jävla tråkigt! :(
Momlin Engqvist

2014-05-13 @ 00:33:24
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback