SIMMADE MED SPÄCKHUGGARE IGÅR

Igårnatt va jag och Adam ute och simmade, rätt som det va så kom det upp något stort svart bredvid mig, först tänkte jag ba "vafan är det här?" och så såg jag ju att det är en Späckhuggare!! Jag tittade mig omkring för att se att det är maaaassvis av späckhuggare runt om oss som simmade och hoppade, först blev jag rädd och tänkte att dem skulle äta upp oss haha! Men sen så upptäckte vi att dem va huur snälla som helst. Jag blev alldeles lycklig, helt i extas, att få simma med späckhuggare i det vilda är ju en av mina feta drömmar. När vi simmade där bland dem så kom det fram en till oss, efter ett tag så tog den tag i mig lite försiktigt och drog i mig. Jag smart som jag är sa till Adam "hon kanske vill att vi ska följa efter!". Så vi simmade efter henne och hamnade vid en liten grotta i vattnet, vi simmade in för att se att där inne va det tre små revhajar som mobbade en rocka och nu ville alltså späckhuggaren att vi skulle rädda den, så vi räddade den och sen simmade vi alla ut nöjda och glad till flocken av späckhuggare.
 
Och sen så hände ju det där inte alls utan det va en förbaskad dröm. Blev så himla himla ledsen när jag vaknade. Det va ju den mest ultimata Momlin-drömmen någonsin. Jag hatar sånahär fantastiska drömmar samtidigt som jag älskar dem.
 

Kommentarer
Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

haha aaaww!

2014-05-07 @ 20:12:09
URL: http://jsjolin.blogg.se
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Naaw, söt och rolig dröm ju! Själv drömde jag att min 10 åriga lillasyster blev gravid.... o.O Kramisar Carro

Svar: Hihi jaa! Oj, haha D:
Momlin Engqvist

2014-05-09 @ 18:31:38
URL: http://quiethell.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback