SKOLSTUFF

Inte varit i skolan på fyra veckor(först lov & sen 3 veckor praktik), men nu kör vi igen och det är såå mycket nu de sista veckorna i skolan. Tror vi har 6 prov och sen en massa arbeten att göra. GAAAH kommer dö, men nä nufan kör vi ett sista ryck här i skolan och så sen är det sommarlov wohooo! Tycker dessutom att det är ganska skönt att bara vara halvklass nu i 3 veckor, känns som att man får mer tid med läraren och kan ställa mer frågor och sånt, sweet. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla färdigt Supernatural som jag började kolla på förut.
 
Här får ni några supercharmiga gifar från supernatural.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

HAHAHA, älskar allt sånt med Supernatural xD

Svar: Hahah jag med! xD
Momlin Engqvist

2014-05-15 @ 19:32:55
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback