FAMOUS

Jag hade en väldigt lustig dröm inatt. Jag var duktig på att sjunga, alltså jätteduktig. Stod på en stor scen och tog emot massvis av applåder efter ett uppträdande. Om det ändå vore sant kände jag när jag vaknade.
 
Jag sjöng faktiskt ganska mycket förr. Började i en kör med mina systrar när jag gick i typ 3an-4an på lågstadiet, men sen var jag tvungen att sluta när jag började gymnasiet och flyttade till Norrköping. Himla tråkigt! Dem sista 2 åren i kören var faktiskt de bästa, för då hade vi en riktigt bra körledare som lärde oss massor och så fick vi vara med i julshower och sånt roligt. Har på senaste tiden saknat det där ganska mycket, att få sjunga ihop med mina systrar och våran vän Neele och få sjunga inför folk. Dock är jag inte så duktig på att sjunga, men det är roligt haha!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: <3

Men duuuu, om du saknar att sjunga kan du ju göra det med mig! Du har ju hört mig sjunga så du borde ju kunna göra det för mig, eller hur? Jag tror seriöst att du är skitduktig egentligen, men inte vågar. :D <3

2014-11-27 @ 07:40:06
Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE~

Åh önskar jag kunde sjunga! Så roligt det skulle vara!

2014-11-30 @ 12:14:42
URL: http://caicais.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback