ÖPPET HUS

Igår var jag med på öppet hus fram till klockan 15.00. Jag, Milla och Linda stod i reptilrummet och det var såå kul. Så mycket som jag pratade igår, är stolt över mig själv som har så svårt för att prata med främlingar, men igår gick det utmärkt! Det var så kul att få visa upp djuren och prata om dem, man märkte verkligen att folk var intresserade och jag märkte själv hur mycket jag ändå kan när folk frågade saker om djuren, skolan och allt möjligt. Det var vid ett tillfälle som jag tog fram en leopardgecko och då kom det fram en tjej och frågade något om dem, så då började jag prata om leopardgeckon och då flockades typ 15 pers runt om mig och faktiskt lyssnade på vad jag pratade om. ASKUL.
De första bilderna har min lärare tagit, dem finner ni HÄÄÄR. Och de två sista bilderna där jag visar upp en leopardgecko har en tjej i skolan tagit och dem bilderna kommer HÄRIFRÅN.

Kommentarer
Postat av: Jossie

Gud vilken spännande linje du verkar gå på!!

Svar: Jorå, den är väldigt rolig! :D
Momlin Engqvist

2014-12-01 @ 17:35:56
URL: http://nattstad.se/jossie
Postat av: Josefin - Vinn ett EGOPAKET FRÅN GNIZTRA!

Tänk om man valt en kul linje istället för frisör =(

Svar: Men frisör är väl roligt?! :O
Momlin Engqvist

2014-12-03 @ 23:15:15
URL: http://tejasmamma.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback