ÅÅÅH ÖVERLYCKLIG

Jag är så efterbliven. Idag när jag vaknade tittade jag igenom fb-flödet på mobilen som jag brukar, såg att många sidor jag följer skrev om att Of Mice & Men skulle komma till Europa, tittade ifall de skulle till Sverige och ja det skulle dem. Tyckte det var konstigt att så många skrev om det, dem gick ju ut med det för länge sen.. Några timmar senare läser jag ytterligare en status om OM&M och då går det upp för mig, OF MICE & MEN KOMMER TILL SVERIGE. Hade blandat ihop dem med Pierce The Veil och Sleeping with Sirens, därav att jag inte reagerade först. Men när jag insåg att de skulle komma, hahah åååh blev så glad att jag inte visste var jag skulle ta vägen.
 
Det som dock suger ganska mycket är att PTV och SWS kommer till Sverige i mars också... Jag väljer lätt Of Mice & Men framför dem, men åh jag som var så taggad på att se dem. MEN Å ANDRA SIDAN, MHHMM AUSTIN CARLILE<3333
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hur i helveteeeeeee kan dom ha omam en vecka före ptv?? Glöm min dröm att man kan gå på båda eller #fangirlproblem #ufeelme

Svar: ELLER HUR?! Så dumt ju v_v
Momlin Engqvist

2014-10-31 @ 17:12:27

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback