ALICE IN WONDERLAND DEMON

Såå i lördags var det Halloweenfest. Planen var att jag, Maja och Malin vid 20-21 skulle vara på en förfest och sen dra vidare till PULS halloweenparty. Men vi kom igång med sminkandet för sent, sen gick klänningen jag skulle ha sönder så vi var tvungen att fixa den. Så vi var inte inne i stan fören vid 22.00. Då insåg vi att vi var tvungna att köa till PULS först och fixa en stämpel så att vi kunde komma tillbaks senare. Vi stod i den där jävla kön i TVÅ TIMMAR. Helt sjukt. Men sen drog vi till Bellan och festade! Snackade massor, dansade och sjöng till Of Mice & Men och hade det feeett nice. Sen drog vi till PULS, dansade, blev påjuckade av massor av äckliga killar, så vi drog till lilla dansgolvet där vi hittade två tjejer ifrån skolan som vi dansade loss med. ASKUL. Dock kom vi till PULS lite för sent så vi hann bara vara där i typ en timme innan det stängde. Så då gick vi till Max och käkade, missade sista spårvagnen så då fick vi gå hem. Fyyy vad drygt det var. Men jäävlar vad skön min säng var när vi väl kom hem, vid typ halv 6 på morgonen.
 
Jag hann inte ta bilder på mig innan vi drog, men jag var faktiskt snäll och tog bilder på mitt utséende när jag kom hem istället. Jag vet, jag är galen. Fattade inte hur jag orkade.
 

Kommentarer
Postat av: l

så fint.

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2014-10-30 @ 15:40:21
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback